Παρασκευή, Νοεμβρίου 03, 2006

Ο Γιώργος Βουλγαράκης σε νέες περιπέτειες



«Έργα ανάπλασης, αποπεράτωσης και αγοράς νέων κτιρίων για πολιτιστική χρήση»
Τα ανακοίνωσε χθες ο υπουργός Πολιτισμού Γιώργος Βουλγαράκης. «Στόχος η πολιτιστική σύνδεση των περιοχών από το Τατόι μέχρι το Δέλτα του Φαλήρου».
Χαριτωμένη η πρωτοβουλία του DaVinci του υπουργικού συμβουλίου κ. Βουλγαράκη.
Τον αποκαλούμε DaVinci διότι μας είχαν συνεπάρει τα σκίτσα του.
Ξέρετε ποια: εκείνα με τα σχέδια των τηλεφώνων «σκιών» στη συνέντευξη τύπου για τις υποκλοπές.
Πριν αρχίσει όμως ο ευαίσθητος Leonardo της ΝΔ να αγοράζει κτίρια για «πολιτιστική χρήση», δεν δίνει σ’ όλους εμάς τους ηλιθίους φορολογουμένους τον κατάλογο με τα κτίρια που έχει παραχωρήσει (δωρεάν) το υπουργείο του σε διαφόρους οργανισμούς, ιδρύματα και συλλόγους;
Άραγε, αν ερωτηθεί σχετικά θα είναι σε θέση να δώσει ονόματα ιδρυμάτων και διευθύνσεις των κτηρίων;
Και πάνω απ’ όλα:
Ο «καλλιτέχνης» υπουργός, μπορεί να μας πει αν όλα τούτα τα ιδρύματα στα οποία έχει παραχωρήσει τζάμπα κτήρια το ΥΠΠΟ λειτουργούν και κάνουν τη δουλειά που υποτίθεται ότι κάνουν;
Φυσικά, ουδείς σώφρων άνθρωπος που ζει στην Ελλάδα και έχει έστω και αμυδρή γνώση της «ευαισθησίας» που χαρακτηρίζει τους επαγγελματίες της πολιτικής δεν μπορεί να περιμένει απάντηση από τον κ. Βουλγαράκη.
Αν απαντούσε, γενικώς, θα είχε απαντήσει και… ειδικώς στις ερωτήσεις που του είχαμε στείλει στις 7 Απριλίου(!) 2006 και οι οποίες αναφερόντουσαν σε καταγγελίες ακροατών της εκπομπής μας για αυθαίρετες εργασίες στη Λυρική Σκηνή.
Ο κ. υπουργός έπραξε το αναμενόμενο, δηλαδή τίποτα.
Σκασίλα του μεγάλη και δύο παπαγάλοι.
Μετά από λίγο καιρό ήλθε η πολεοδομία και σταμάτησε τις εργασίες στη Λυρική, με αποτέλεσμα η πρώτη παράσταση να ανεβεί στο Ακροπόλ – μ’ όλα τα συνεπακόλουθα.
Μπορεί επίσης η υπουργάρα μας να απαντήσει πότε θα ολοκληρωθούν οι… αναστηλωτικές εργασίες στην Ακρόπολη, οι οποίες υποτίθεται πως θα τέλειωναν (στην πλειονότητά τους) πριν το 2004;
Αν δεν μπορεί να απαντήσει ας το ζωγραφίσει.
Την τέχνη την ξέρει. Κατέχει και την τεχνική.

Δεν υπάρχουν σχόλια: